tisdag 14 december 2010

Dagen

Idag jobbade jag på bergaliden mellan 07-11, så klockan ringde 05.25..
Efter det så hämtade Asta mig på jobb, körde hem mig så jag kunde gå ut med hundarna, ge albin lunch och släppa ut dem så de fick busa lite.
Klockan 12 satte jag mig i kassan på konsum och slutade kl 16. Då stod patrik utanför och körde mig hem till lollo, upp och bytade om lite snabbt sen hoppade vi i bilen och åkte till pålsjö. Vi tog alla hundar, dvs mina tre och silahs. Patrik åkte till väla under tiden. Lollo va mycket nöjd med promenaden, ja de va jag med.

Jag är leeeeeeeeeeeeeeedig imorgon !!!! och det känns så in i helvetes bra! Man hinner inte med och njuta på helgen för man har så mycket att göra. Så ikväll njuter jag verkligen av att klockan inte ringer imorgon. Dessutom är partrik ledig så det blir HAN som går upp och ut med Albin !! Gottemos!

Nej nu blir det kvällsmat :) ;p :) :(

3 kommentarer:

  1. Haha varför la du upp dem med papper i näsan?! Jag hade helt glömt det haha

    SvaraRadera
  2. konstig blandning det där.. muffins o sallad? haha

    SvaraRadera
  3. Vilken tid vill Albin gå ut på morgonen då?
    Håller han sig hela natten? Vilken tid är han ute sista gången på kvällen?

    Kram från en som snart blir med valp! ;)

    SvaraRadera