söndag 26 december 2010

Julafton

Julafton spenderades som sagt med patriks familj. Tyvärr fick ju inte hans mamma vara med i år.
Jag är väldigt glad att jag valde och fira med dem, det va otroligt mysigt. Det va lungt och behagligt, om man kan säga så?
Vi kom dit vid fyra och då va det först mat, jag provade på ovanligt mycke i år. Dock inte kål, jansons, prinskorvar och lite annat. Jag har börjar ÄLSKA sill.. Det är sjukt gott. Förr smakade jag bara senapssill.
Efter maten så satte vi oss i soffan och tittade ut, där syntes en ficklampa och visst va det tomten som kom. Barnen va jätte duktiga, båda två gick fram direkt till tomten och gav honom en kram. Det tycker jag är bra :)
Det delades ut mycket paketer, och när man fick en paket så öppnade man den inför alla. Så alla fick möjlighet att se vad man fått och man kan tacka varandra. Därför drar man ju ut på det hela och det varar lite längre, för det bästa med julafton är ju att öppna paketer :)
Jaha, vad fick jag då??
  • Handdukar, massa ! Rosa va dem också!
  • Duschdraperi, jätte sött med rosa blommor.
  • Badrumsmatta , rosa såklart :)
  • Nya jätte fina sängkläder !!!!
  • Klänning
  • Två st armband
  • Filt
  • Gossedjur
  • Massa ben & leksaker till hundarna
  • Presentkort på IKEA
  • Tröja från bror
  • Tomat 
  • Pengar
  • Tallrikar från Servera, 8 vanliga och 8 djupa
  • Digital fotoram

Har jag glömt något? Hoppas INTE det.
Tack för en mysig jul.

Patrik, jag älskar dig !

Såhär fina var jag & Albin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar