onsdag 15 december 2010

torsdag

Idag skulle man varit ledig men ikke, brorsan gav mig jobb ! det tackar vi för.
Klockan ringde 10 så det va ju en bra sovmorgon :)
Skulle jobba till 15 men fick stanna till 16, jaadåå.
Efter jobb kom min sambo och hämtade mig så åkte vi till väla. Patrik åt en god middag , mumme. Jag va ikke hungrig. Detta är andra dagen som jag´inte äter någon lagad mat, bra jobbat.
Fick handlat julklapp åt min käre bror.
Sen gick vi in på ikea och jag blev kär och tog med honom hem :)
Fick handlat lite smått och gott bland annat kulor och belysning till vår gran.
Åkte hem och hämtade Albin, gav Vilda och Ebba ett gotteben och så gick vi in till fabbe och vickan. Albin va heeelvild!! Men till sist somnade han :)
De bjöds på pepparkaksmuffins, pepparkakor (åt upp alla) och lussekatter, det tackar vi för :) De är så goa dem två, jag och vickan tycker samma om de mesta och är väldans lika varandra.

Hundarna blev glada när vi kom hem, idag har de varit med husse i bruces när jag va på jobbet så de va ju lugna och fina :)
Sen satte vi på julmusik och klädde vår fina gran :) Bilder kommer imorgon !! :)

Ett år och sex månader !! Idag vill jag passa på att skriva ett par gulliga rader åt min sambo. Idag är det 1,5 år sen vi blev ett par. Tiden går fort men det känns som vi känt varandra hela livet.
Jag vill passa på att tacka honom för all denna tiden och berätta för er alla hur mycket jag tycker om honom. Även om man kan bli tokarg för småsaker (kallsonger på badrummet, parfymer som ständigt står framme..osv osv .. listan är lång) men ååååh vad jag tycker om den grabben.
Älskar dig patrik :) du är den finaste, bästaste och snällaste jag träffat ! puss på dig !!

Imorgon är det jobb 07-11.
Jag vill gärna hinna med något här hemma imorgon, hemmet rasar samman. Det är skit och grejer överallt och jag får smått panik.
Nej nu måste jag föna håret innan sänggång.
God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar