måndag 27 december 2010

Ont i halsen :/

Fick ont i halsen igår och ännu värre va det imorse :( Har haft värk i hela kroppen, bara väntat på att jag ska få feber men ikke. Har fort.f ont i halsen och i kroppen.. får väl se vart det slutar.
Idag har jag jobbat på bergaliden, på trean. Efter det så åkte jag hem och strax efter kom sara <3 hit. Det blev ett par (?) mackor för att sen slappa på soffan tills patrik kom hem. Sen åkte vi till bruces och rastade hundarna, jag får panik på detta "hänget" i varandra. Vilda hade en leksak i munnen, men då hänger Ebba i Vilda. Ett fint litet står fick Vilda på kinden idag, annars gick det bra ;p
Sen åkte vi till djursjukhuset för vacc av alla tre. Skönt att Sara va med så hon kunde hålla i Albin. Lite svårt att komma in med tre boxrar. Men det gick så bra så. Moppsiga hundar i väntrummet (småhundar såklart) som ebba skällde till på, annars gick det bra. Dem är lugna och fina inne på rummet, Ebba somnade till på golvet och de andra två låg avslappnat och fint. Duktiga vovvar.
Sen har det blivigt massa mys i soffan, mannen lagade mat till tjejerna :)
Vid sju åkte både Sara & putte, putte på träning och sara hem till anna. Vilken beslutångest jag hade om jag skulle följa med eller inte. Men neeej .. orkar inte. mår sådär..
Nu har jag packat och gjort fin i min träningsväska. Nya snitslar, spårpinnar, slut och nya leksaker att använda i spåret och uppletandet.
Sen hänger där en liten magväska med "lydnads grejer", såsom godis, leksak till belöning och apportbock.
  Efter detta hoppade jag in i duschen och nu är jag helt slut ..

1 kommentar: