lördag 11 december 2010

Jay JA

Rätt vinnare igår, enligt mig och alla andra jag pratat med.
Jay va grym i idol finalen, tittarnas låt gjorde han lika bra, vi satt med gåshud.
Vi tittade på finalen hemma hos henrik och helle, Anna va där (helles syster) och min fina vän sara.
Hon är hemma och hälsar på från karlskrona så de va underbart att ha henne där :) Det blev en fin fredags¨middag tillsammans från donken (jätte fin resturang, eller?)
Massa godis blev det också... ja även idag eftersom jag tog med mig påsen hem (såklart).

Idag vaknade jag redan 08.30, hoppade in i duschen och körde en skrubb ... så man blir lite len iallafall.
Vid 10 åkte jag och patrik och solade lite, skönt.
Nu har jag städat, flitig!!
Klockan 15 kommer Anne-lie så ska vi ut och gå med Ebba och Kimbo. Tycker synd att behöva lämna Albin alldeles ensam och ebba behöver det mer än Vilda. Så det blir nog massa boxerbus.
Ikväll ska det bli födelsedagsmiddag hemma hos helle med lite vin. Ska bli mysigt och roligt.

Jag ska ta det lungt för imorgon ska jag, mamma och lollo åka till Ann Wanker och spåra. Ska bli otroligt roligt!! :) Jag har längtat!



Vilda & Albin sover alltid tillsammans :)
Mamma & Son

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar